25.10.05

Πέρασε ο καιρός...

Λοιπόν κάποια στιγμή έπρεπε να το ξεκινήσω κ το ξεκίνησα...
Έχω χρόνο μιας και περιμένω να ξεκινήσω στην νέα μου δουλειά. Μια εβδομάδα καιρό για να ξεκουραστώ είναι καλά. Όσο χρειάζεται για να μην κακομάθω. Βέβαια εκεί που ήμουν πριν δεν κουραζόμουν και τόσο πολύ. Αντιθέτως είχα όλο τον χρόνο μπροστά μου για να κάνω ένα σωρό πράγματα. Κακά τα ψέματα όμως ο στρατός είναι στρατός και όσο καλά και να περνάς στο greek army δεν παύει να αποτελεί εξαναγκασμό και τυπικότητες, οπότε τι τα θες. Καλύτερα που τελείωσε νωρίτερα. Καλά περάσαμε... σίγουρα πάντως οι καλές στιγμές ξεπερνάνε τις άσχημες. Δεν το συζητάω πάντως. Δεν ξανακάνω με τίποτα την θητεία. Πάει τελείωσε. Καιρός να προχωρήσουμε μπροστά. Καλή αρχή λοιπόν και best wishes σε όποιον τυχαίνει να διαβάζει αυτές τις γραμμές.

...end of transmission

1 comment:

Anonymous said...

Θέση blog σας προσφέρει το ίδιο υποβάλει το άλλο συντάκτη του άρθρου, αλλά εγώ σαν σας πολύ καλύτερα.