17.7.06

Οδηγώ αργά και αριστερά...

Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ μια αυξημένη κίνηση στους δρόμους από
και προς την Λούτσα, και κατα διάρκεια του πρωινού όσο και κατα την
διάρκεια του γυρισμού το απόγευμα. Η κίνηση φυσικά οφείλεται στους
Αθηναίους συμπολίτες μου που πολύ καλά κάνουν και έχουν μετακομίσει
στα θερινά τους διαμερίσματα που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή
των Μεσογείων. Καλά κάνουν οι άνθρωποι, αφού μπορούν, γιατί να μην
έρθουν στα εξοχικά τους..

Το θέμα όμως είναι ότι μαζί με όλα τα άλλα φέρνουν μαζί τους και
την απίστευτη ελληνική νοοτροπία στο θέμα οδήγηση. Η οποία
χαρακτηρίζεται από μία και μόνο φράση: Αργά και αριστερά!

Πιστεύω πια ότι το κακό έχει παραγίνει και αποτελεί πλέον αιτία
ατυχημάτων παραπλήσια με την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Και θα εξηγηθώ. Ας φανταστούμε το ακόλουθο σενάριο:
Επιστρέφει ο κυριούλης από την δουλειά του.. είναι κουρασμένος και το
μόνο που σκέφτεται είναι να φάει, να χαλαρώσει και το βραδάκι να πάει
για νανάκια. Κανένα πρόβλημα έως εδώ, όλα καλά, όλα όμορφα. Να
όμως που βλέπει ότι ο δρόμος έχει κίνηση. Τι να κάνει; Να μπει στην δεξιά
λωρίδα και να καθυστερήσει; Όχι θα πάει από αριστερά, ώστε να
προσπερνάει τους πιο αργούς. Ο ίδιος δεν θεωρεί ότι είναι αργός οδηγός..
Πάει με 80 χλμ/ώρα σε έναν δρόμο με 2 λωρίδες, καλα είναι. Έτσι
ξεκινάει μια απίστευτη ουρά από αυτοκίνητα που πάνε με 80 χ.α.ω. και
βρίσκονται όλα στην αριστερή λωρίδα, γιατί όλα θέλουν να
προσπεράσουν! Μπορεί να σας φαντάζει περίεργο τραβηγμένο ή
οτιδήποτε, αλλά στον Έλληνα απλά δεν αρέσει να έρχεται 2ος και
οπωσδήποτε όχι (god forbid) τελευτάιος. Είναι ένα πανάρχαιο ελλάτωμα
στο DNA του Ελληνα. (βλ. Ναυμαχία της Σαλαμίνας και το πως όλοι
ψηφίσαν τον εαυτό τους σαν τον πιο γενναίο της μάχης).
Το βλέπουμε και στα κόμματα, όλοι θέλουμε να είμαστε με τον νικητή κτλ.

Έρχομαι λοιπόν και εγώ, ένα απλό εργαζόμενο παιδί του λαού.. Για κανένα
άλλο λόγο εκτός από το ότι μου αρέσει να το πατάω που και που, θέλω να
πάω με 100-110 120 χαω το πολύ, έτσι για το γαμώτο ρε αδερφέ. Αν γίνει
μαλακία, θα πληρώσω No problem εκεί. Και τι συμβαίνει; Πέφτω πάνω
σε ένα γελείο φαινόμενο: 15 αυτοκίνητα να βρίσκονται στην αριστερή
λωρίδα ενώ η δεξιά είναι άδεια. ΓΙΑΤΙ ρε παιδιά;;; Αφού δεν το πατάς
το SUV, datsun, fiatακι γιατί δεν το βάζεις στην άκρη να πας σαν κύριος
με τα 60 σου; Γιατί πας με 60 αριστερά; Γιατί με αναγκάζεις να γίνει ο
υπερμέγιστος ΚΑΦΡΟΣ και να σου ανάψω φώτα, να σου πατήσω κόρνες
και έτσι να χαλάσω το πρωινό μου; Και ακόμα χειρότερα, γιατί με
αναγκάζεις να προσπεράσω από δεξιά και έτσι να μας βάλω και τους δύο
σε κίνδυνο; Άσε με να τρέξω, πιάσε άκρη και ΤΟΥΜΠΕΚΑ. Που ξέρεις
μπορεί να υπάρχει σοβαρός λόγος που τρέχω και να με καθυστερείς.
Γιατί να με κάνεις να γίνω ο λακαμάς της υπόθεσης να κολήσω από
πίσω και να σε βρίζω;

ΠΙΑΣΕ ΑΚΡΗ

Αν όλοι οι αργοί πιάνανε δεξιά, τότε πολύ σωστά θα υπήρχε χώρος για
τους υπόλοιπους να πάνε με όσα θέλουν. Εδώ στο μετρό του Παρισιού
στις κυλιόμενες σκάλες αν έχεις πιάσει αριστερά και σφυράς αδιάφορα
τρως πρόστιμο. Και εμείς εδώ ξεχνιόμαστε στα δεξιά λες και όλος ο
δρόμος είναι δικός μας. ΦΤΟΥ ΡΕ ΛΑΚΗ, μου πήρες και το τιμόνι στα
χέρια και μου το παίζεις driver. Θες να είσαι αργός; ΜΠΡΑΒΟ σου,
σε πάω, είσαι άνθρωπος με υπομονή και είσαι προσεχτικός οδηγός,
αξίζει να πιάνεις τιμόνι στα χέρια σου. Όλα αυτά όμως αν πιάνεις δεξιά.
Αν όχι είσαι κατάπτυστος και ίδιος με τον κάθε προσπερασάκη, που την
έχει δει Σουμάχερ.


Αυτά είχα να πω. Τα σκέφτομαι καιρό όλα αυτά, αλλά την προηγούμενη
βδομάδα είδα ένα ολακερο κομβόι στην αριστερή λωρίδα στην
Μαραθώνος ενώ δεξιά δεν είχε τίποτα και ξεχύλησε το ποτήρι. Γιατί αν
εγώ προσπεράσω από δεξιά και με σταματήσει ο φίλος μου ο στρουμφ,
θα φάω το δίπλωμα μου με μέλι και βούτυρο στο κελί 33...

Αντε και καλα μυαλά (αν και δεν το βλέπω)

1 comment:

thAAAnos said...

Οδηγώ στο όριο και αριστερά

Ναι καμιά φορά με πιάνει μια περίεργη λαλακία να θέλω να πάω στο όριο και αριστερά, Δεν καταλαβαίνω ρε φίλε γιατι να μπεις εσύ μπροστά μου επειδή στιγμιαία σου ρθε να το πατήσεις λιγο παραπάνω? και στο επόμενο φανάρι ή μποτιλιάρισμα να σε έχω μπροστά μου? Γιατι να σου παραχωρήσω τη σειρά μου? επειδή είσαι ωραίος και θες να πάς γρήγορα? Δηλαδή να σε αφήσω και στο σουπερμαρκετ τοτε επειδή τσουλάς το καρότσι πιο γρήγορα... Ναι και γώ το θελω το λότο...
Δεν το καταλαβαίνω? δεν πληρώνω τελη? Δεν πληρώνω διόδια? Δεν πληρώνω --όσημα? Είσαι πίσω μου? εκεί να κάτσεις! Ναι ρε φίλε όσο και αν μου κολάς και μου πετας τα φώτα, είμαι μπροστά σου και αν γουστάρω σε αφήνω να με περάσεις... Και δεν είμαι και πάντα ευγενικός και ίσως αν πεις και παρακαλώ. Και στο κάτω κατω πόσο είναι το όριο 80? και εσύ θες να πας παραπάνω? θες να πας με 160? να περιμένω μετά κανα δύωρο να μαζέψουν οι μπάτσοι τα κοκαλάκια σου απο τον δρόμο και να τον καθαρίσουν για να συνεχίσω? Δε σε έχω πίσω μου καλύτερα σατανά?
Τιιι? εκνευρίζεσαι? θες άδειους δρόμους? θες να μην έχεις κανένα μπροστά σου? MOVE TO ARIZONA. :P