9.8.06

Ξεκούραση ?!



Επιτέλους άδεια!
Θα είχα postάρει νωρίτερα αλλά είχα χάσει το καλωδιάκι της ψηφιακής με αποτέλεσμα να μην έχω τρόπο να πάρω τις φωτογραφίες. Το βρήκα όμως και τώρα όλα καλά. Σήμερα θα έχετε και μια ενδιαφέρουσα άποψη της παραλίας στην οποία συνήθως πάω για μπανάκι.

Το Σάββατο ήμουν Επίδαυρο. Είδα την Αντιγόνη τους Σοφοκλή. Για όσους δεν θυμούνται από τα μαθήματα στο σχολείο, η Αντιγόνη είναι η κόρη του Οιδίποδα η οποία καταδικάζεται από τον Κρέωντα γιατί θάβει τον αδερφό της. Πρέπει να ομολογήσω οτι στο θέμα αρχαία τραγωδία αλλά και γενικότερα στο θέμα του θεάτρου είμαι ένας απόλυτος άσχετος. Δεν έχω όυτε τις γνώσεις, ούτε την εμπειρία δεκάδων παραστάσεων για να μπορέσω να κρίνω αυτή. Άντε να έχω δει και τρεις παραστάσεις συνολικά στην ζωή μου.

Αυτό όμως που μου έκανε πραγματικά εντύπωση από το αρχαίο κείμενο, και που πιστεύω ότι ο θιάσος κατόρθωσε και το πέρασε στο κοινό είναι η αγάπη των αρχαίων Ελλήνων για την ζωή. Πραγματικά όλες αυτές οι τραγωδίες είναι μια γιορτή της ζωής. Αλλά μιας ζωής η οποία πρέπει να διακατέχεται από την φρόνηση πάνω από όλα. Διαφορετικά, αν αφήσεις τα πάθη σου αχαλιναγώγητα τότε διαπράτεις ύβρη και θα τιμωρηθείς. Πολύ απλά μηνύματα που πάντα είχαν, έχουν και θα έχουν αποδέκτες.

Μόλις έμαθα κάτι και για την δουλειά και ξενέρωσα πλήρως. Σόρυ dudes αλλά δεν μπρώ να γράψω άλλα κάτω από τις συνθήκες... Ένα μόνο θα πω, το μέλλον αναμένεται πολύ καυτό. Παρτε μια φωτό της Χαμολιάς και thats all folsk.

1 comment:

javapapo said...

εμεις να δεις..ρε φιλε..πόσο ξενερώσαμε..εμεις να δεις!