1.9.06

Έλα μωρή τρέλα!!!

Και ας το έχασα το στοίχημα ρε Γιωργάκη, χαλάλι αφού το καταφέραμε
και το κάναμε το θαύμα, χαλάλι.

Σήμερα μόνο για δουλειά μην μου μιλάτε. Το τελευταίο που θα κάνω είναι
αυτό. Η ομαδάρα κέρδισε και όλα δείχνουν ρόδινα. Μπορεί να μην έχω δει
(ακόμα) τον αγώνα αλλά με το ραδιοφωνάκι και μόνο κόντψα να γίνω
καρδιακός. Καλά μιλάμε για μεγάλα πράγματα και πολύ μεγαλύτερη
η τιμή που κάνουν αυτά τα παιδιά με αυτό το προπονητικό team να είναι
Έλληνες. Μεγάλη καρδιά και μεγάλη ικανότητα. Αρε Ελλαδάρα, αυτά τα
πράγματα κάνεις και μας τρελένεις.

101 ποντάκια δεν είναι και λίγα. Και μου το έλεγε ο φίλτατος Γεώργος,
"Ρε αυτοί δεν πάιζουν άμυνα, μόνο επίθεση και επιθετικά παίρνουν".
Αλλά ήμουν ο άπιστος Θωμάς. Θα χάσουμε έλεγα.. βαθειά μέσα μου
όμως ήθελα να αποδειχτεί ότι κάνω λάθος. Και τελικά αποδείχτηκε! Και έτσι
βρίσκομαι να κερνάω κοψίδια στα Καλύβια! Νο prob μεγάλε, πάντα
να κερνάω.

Αντε τώρα και με το χρυσό!

No comments: