26.12.07

Xmas Βαρεμάρα


Καλά είναι τις γιορτες όπως λέει και ο πολύς ο κόσμος. Πάντα όμως στο τέλος κάτι δεν μου κάθεται καλά. Πάντα κάτι σε φέρνει πίσω στην διάθεση και σε χαλάει, ειδικά αν ο καιρός είναι τόσο χάλια όσο ειναι εδώ που βρίσκομαι αυτή την στιγμή. Όμορφη πόλη τα Τρίκαλα (ΤΚΑ) αλλα πολύ υγρασία, παρα πολύ αν θες την γνώμη μου, ο κάμπος ειναι θεριό με τις ομίχλες του και τις μουντάδες του, σε καταπίνει και δεν το καταλαβαίνεις, μια ύπουλη πράσινη έρημος :D.

Από την άλλη βέβαια ειναι και πολύ μπροστά σε πολλους τομείς. Ειδικα στον τομέα της τεχνολογίας ειμαστε από τις πρώτες πόλεις που ιοθέτησαν ασύρματο δίκτυο και δωρεάν πρόσβαση στο Internet για τους δημότες (και τους γνωστούς τους :D). Καλα και γω γέννημα θρέμα ειμαι, τα 10 πρώτα μου χρόνια τα έζησα εδώ. Αυτό φαντάζομαι με κάνει entitled σε ένα κομμάτι της πίτας του bandwidth, εξάλλου το access point ειναι καμια 200αρια μέτρα από το σπίτι μου.

Και έκανα και κάποιες δουλείες, όχι μονο καφέδες και ξενύχτια.. Η πιο σημαντική που ήθελα εδώ και καιρό να το κάνω αλλα συνεχώς το ανέβαλα ειναι να τακτοποιήσω το address book στο κινητό και να το φέρω σε όμοια κατάσταση με το Address Book του Macosx. Αυτό έγινε χθες και σήμερα χρησιμοποιόντας αυτό το post. Πραγματικά πολύ χρήσιμο και σχετικά εύκολο, ήθελε λιγη υπομονή γιατί έπρεπε να συνδέσω χειροκίνητα τα τηλέφωνα που ειχα στο κινητό μου με το με vcards που έχω στο address book. Αλλα έγινε και τώρα έχω τα ίδια πράγματα παντού.

Τελικά ειναι πολύ χρήσιμο να έχεις κινητό και address book συγχρονισμένα. Μία πολύ πρακτική εφαρμογή ειναι όταν χρησιμοποιω το Mycosmos account για να στείλω δωρεάν sms από το web interface. Στο macosx, απλά:
1. (Command+space) spotlight
2. ξεκινάω να γράφω το όνομα του παραλήπτη που με ενδιαφέρει 
3. το spotlight βρίσκει το όνομα στο address book και με enter μου φέρνει το contact.
4. copy paste το mobile και είμαι έτοιμος να στείλω. 
Spotlight και άγιος ο θεός (κάνει τα πάντα και συμφέρει   


Καλα κρασια

No comments: