24.10.07

Πολλά πράγματα σήμερα

Σήμερα τρέχω και δεν φτάνω.
Ευτυχώς η ομάδα μπασκετ δεν είχε προπόνηση και μπόρεσα και ασχολήθηκα με ενα site κάτι που το ανεβαλα για πολύ πολύ καιρό. Βασικά το πρόβλημα ήταν στην απροθυμία μου να μπω στην διαδικασία να νοικιάσω ένα host name και έναν χώρο σε ένα web server. Τελικά επέλεξα ελληνικά τον Philoxeno και μάλλον δεν το μετανιώνω. Thanx papo. Το πρωί μου έγινε enable o account στο cPanel και όλα τα άλλα καλούδια. Επιτέλους, αυτό που φανταζόμουν χρόνια τώρα έγινε πραγματικότητα!

Τελικά όπως φαίνεται θα χρησιμοποιείσω το CMS Made Simple. Για την ώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Προκειται για ένα πολύ απλό CMS σε γραμένο σε php που μου φαίνεται ότι δουλεύει ικανοιποιητικά. Τουλάχιστον για το συγκεκριμένο site θα έχω λίγες σελίδες οπότε μάλλον δεν θα έχω ιδιαίτερα προβλήματα.. Πολύ καλό, στήνεις, μπαίνεις, κάνεις add content και είσαι έτοιμος.

Μεσα στα άλλα αποφάσισα να μην πάρω τελικά και το mac mini. Κρίμα πραγματικά, αλλα δεν είμαι έτοιμος να παραδεχτώ ότι το super duper PC μου, που είχα πάρει πριν 10 μήνες, είναι στην πραγματικότητα η χειρότερη αγορά που έχω κάνει EVER, ειδικά όταν βλέπω μηχανάκια σαν και αυτό σε αντίστοιχα λεφτά.. ευτυχώς υπάρχει το macbook και μπορώ και δουλεύω σαν άνθρωπος. Πέρα από κάθε πλάκα, μετά το macosx τα windows απλά δεν σου φτάνουν. (Ειδικά τα Leopard που τα περιμένω πως και πως..).
ΥΓ. Όποιος δεν έχει UPS την σήμερον είναι άξιος της μοίρας του.

No comments: