24.10.07

Ζούγκλα κυρίες και κύριοι..

Τι να κάνω, περιμένω και εγώ όπως και ο υπόλοιπος enlighted world την νέα γάτα. Που θα πάει θα έρθει. Μέσα στο ΣΚ λογικά..

Πάντως η κατάσταση στους δρόμους πραγματικά δεν βελτιώνεται. Αναφέρομαι και πάλι σε εκείνους τους επικίνδυνους τύπους που για κάποιο λόγο οδηγούν αργά και αριστερά. Στην αρχή το είχα πάρει πολύ βαρέως το όλο θέμα, και όχι άδικα κατα την γνώμη μου. Δεν είναι και λίγο να έχεις ένα δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα και μάλιστα κλειστό με κράσπεδα και να επιμένεις να οδογείς με 80 χ.α.ω αριστερά. Δεν λέω, υπάρχουν και όρια ταχύτητας αλλά το να τπ κάνεις μόνο και μονο για να μην μπορώ να τα ξεπεράσω μου θυμίζει λίγο από vigilante με τον Τσαρλς Μπρόνσον! Δεν μπορείς να παίζεις με αυτά τα πράγματα.

Ο άλλος μπορεί να έχει χίλιους λόγους για να πάει με 100, όπως καλύτερο αυτοκίνητο, λάστιχα, όραση, προσόντα οδηγικά ή απλά να βιάζεται. Είναι παράβαση του ΚΟΚ να πας εσύ με 70 αριστερά. Ομοίως, είναι παράβαση να προσπερνάς από δεξιά. Όπως και να κάνεις συνέχεια σήματα με τα φωτα για να κάνει στην άκρη ο άλλος. Αλλα κατι πρέπει να γινει, δεν μπορείς να είσαι συνέχεια από πίσω και ο άλλος να ῾οδηγεί και σε σκέφτεται...῾ με 70 μπροστά.

Ένας φίλος μου το είχε πει μια φορα, ῾Κωστα δεν λέει να πας δεξια σε κάτι δρόμους όπου μπορεί να σου πεταχτεί ο άλλος από το στενό  ανα πάσα στιγμή῾. Συμφωνώ και δεν έχω πρόβλημα στο 95% των άσχημων ελληνικών δρόμων. Στο υπόλοιπο όμως καλό 5% θέλω να μπορώ να πιάνω αριστερά και να το πατάω μέχρι εκεί που νομίζω ότι είναι ασφαλές. Όταν κάποιος θέλει να με προσπεράσει έχω το μυαλό μου και πιάνω δεξιά. Κοιτάμε και καθρέφτες που και που.. Το ότι η κατάσταση αυτή υπάρχει ακόμα και στην εθνική που δεν υπάρχουν στενά τα λέει όλα. Είναι θέμα οδηγικής κουλτούρας τελικά και εν τέλει παντελούς έλλειψης ευγένειας προς στους υπόλοιπους οδηγούς.

No comments: